Opis wersji 3.36 programu Sublinker

Synchronizacja tworzenia zamówień: Dodano możliwość wybierania dokumentów z określonymi kontrahentami na podstawie listy kontrahentów

Synchronizacja aktualizacji dokumentów: Dodano możliwość aktualizacji pól własnych rozszerzonych w oddzielnej synchronizacji

Aktualizacja obejmuje obecnie pola własne rozszerzone.

Aby włączyć synchronizację należy w ustawieniach zaznaczyć opcję włącz synchronizację aktualizacji dokumentów.

W kolejnym kroku należy podać nazwę statusów do pobrania zamówień oraz nazwę statusów do przeniesienia zamówienia po aktualizacji dokumentu.

Następnie należy włączyć aktualizację pól własnych rozszerzonych oraz wskazać, które dokumenty mają być aktualizowane.

Następnie należy ustawić jakie pola własne mają być aktualizowane i jakie wartości mają być przypisywane. Możliwe jest ustawienie zarówno pól własnych statycznych jak i słownikowych.

Dodatkowo można wydzielić aktualizację pól własnych dokumentów w zależności od źródła zamówienia.
W takim przypadku należy wybrać źródło zamówienia oraz wprowadzić identyfikator źródła.