Ustawienie połączenia z Sellasist

Linki do pobrania wersji:
64bit: BETA_setup_x64
32bit: BETA_setup_x86

Aktualizacja 18.07.2024

Udostępniono możliwość przesyłania dokumentów do pola „dokument sprzedaży”
Poprawiono tworzenie kontrahenta firmowego

Aktualizacja 18.07.2024

Poprawiono błąd pobierania zamówień

Aktualizacja 28.06.2024

Poprawiono przypisywanie ID zewnętrznego źródła zamówienia

Aktualizacja 20.06.2024

Możliwość wysyłania dokumentów do klientów na adres email z karty kontrahenta.

Aktualizacja 23.05.2024

Przypisanie do SKU sygnatury w zamówieniu jeżeli pole symbol jest puste.
Przypisanie źródła zamówienia Allegro, zamówienie stworzone ręcznie.

Aktualizacja 16.05.2024

Poprawiono błąd pobierania pól dodatkowych typu lista i check.

W wydanej wersji zaimplementowane zostało obsługa synchronizacji zamówień z wyłączeniem rozbijania kompletów w zamówieniu.
Wysyłanie obrazów dokumentów działa wyłączenie do pola dodatkowego.
W wydanej wersji nie działają również ustawienia na podstawie źródeł zamówienia, np. ustawienie kategorii dokumentu.
Obecnie trwają prace nad synchronizacją stanów magazynowych i cen oraz dodawanie brakujących produktów.


Przy pierwszym uruchomieniu należy wprowadzić klucz API wygenerowany w Sellasist.

Jeżeli konfigurujemy istniejącą instancję ustawień należy zmienić dane licencyjne wprowadzając nowy klucz wybierając ustawienie (1) do zmiany danych, a następnie wybrać przycisk zmień dane licencyjne (2).

Następnie w ustawieniach integratora wybrać integracje z Sellasist.

W ustawieniach integratora Sellasist wpisać nazwę konta, które stworzy link do API.