Ustawienie połączenia z Sellasist

Linki do pobrania wersji:
64bit: BETA_setup_x64
32bit: BETA_setup_x86

Aktualizacja 18.07.2024

Poprawiono błąd pobierania zamówień

Aktualizacja 28.06.2024

Poprawiono przypisywanie ID zewnętrznego źródła zamówienia

Aktualizacja 20.06.2024

Możliwość wysyłania dokumentów do klientów na adres email z karty kontrahenta.

Aktualizacja 23.05.2024

Przypisanie do SKU sygnatury w zamówieniu jeżeli pole symbol jest puste.
Przypisanie źródła zamówienia Allegro, zamówienie stworzone ręcznie.

Aktualizacja 16.05.2024

Poprawiono błąd pobierania pól dodatkowych typu lista i check.

W wydanej wersji zaimplementowane zostało obsługa synchronizacji zamówień z wyłączeniem rozbijania kompletów w zamówieniu.
Wysyłanie obrazów dokumentów działa wyłączenie do pola dodatkowego.
W wydanej wersji nie działają również ustawienia na podstawie źródeł zamówienia, np. ustawienie kategorii dokumentu.
Obecnie trwają prace nad synchronizacją stanów magazynowych i cen oraz dodawanie brakujących produktów.


Przy pierwszym uruchomieniu należy wprowadzić klucz API wygenerowany w Sellasist.

Jeżeli konfigurujemy istniejącą instancję ustawień należy zmienić dane licencyjne wprowadzając nowy klucz wybierając ustawienie (1) do zmiany danych, a następnie wybrać przycisk zmień dane licencyjne (2).

Następnie w ustawieniach integratora wybrać integracje z Sellasist.

W ustawieniach integratora Sellasist wpisać nazwę konta, które stworzy link do API.